Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Aan de oorsprong van dit boek liggen twee studiedagen Nederlands aan anderstaligen, die de VON-werkgroep NT2 in 1992 en 1993 organiseerde. De ideeën rond een taakgerichte aanpak van taalonderwijs worden in dit boek theoretisch omkaderd en verder uitgespit in meer praktijkgerichte bijdragen van verschillende auteurs.
Didactics of Dutch --- talenonderwijs --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- Taakgericht onderwijs --- Nederlands --- Nederlands als tweede taal --- Didactiek --- #PBIB:+111.22 --- Taal --- taakgericht onderwijs --- taalonderwijs --- didactiek --- NT2 --- onderwijs aan allochtone groepen --- taakgericht taalonderwijs --- 456.1 --- 450.9 --- Grammatica --- NT2-taakgericht werken --- Onderwijs-taakgericht (taakgericht onderwijs) --- Taalbeschouwing --- Taalonderwijs-taakgericht --- Taalvaardigheid --- Toetsen --- Woordenschatonderwijs --- nederlands : tweede taal (ler) --- * 838.5 --- Nederlandse taal voor anderstaligen ; didactiek --- Nederlandse taal voor anderstaligen --- 485.15 --- Taalonderwijs --- Nederlands: anderstaligen --- Vakdidactiek : Nederlands voor anderstaligen : Achtergrondinformatie --- didactiek algemeen - Nederlandse taal en letterkunde --- Overige onderwerpen --- (zie ook: zinsontleding) --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Didactics of economy --- International finance --- Europe --- Europese Unie --- Geld --- Monnaies --- Union européenne --- Euro --- 371.3 : 330.1 --- 345 --- 485.8 --- secundair onderwijs-TSO --- Economie ; secundair onderwijs ; didactiek --- Economie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- geld --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven-:-Economische grondbegrippen. Algemene begrippen in de economie --- Geld-, krediet- en bankwezen --- Economie - Recht --- (zie ook: beroepseconomie) --- 371.3 : 330.1 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven-:-Economische grondbegrippen. Algemene begrippen in de economie --- #KUPV:Eekhoutcentrum --- Economie --- Handboek/cursus --- beroepssecundair onderwijs --- handboek --- secundair onderwijs --- #BSCH: vak: economie --- Schoolbooks - Didactic material --- #BSCH: vak : PAV - project algemeen vakken
Choose an application
School management --- Computer assisted instruction --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- didactiek --- computerondersteund onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- Belgium
Choose an application
Pupil counseling. Pupil guidance --- School management --- zelfevaluatie --- onderwijskwaliteit --- onderwijs --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- benchmarking --- onderwijsrecht
Choose an application
Sociology of education --- School management --- schoolomgeving --- onderwijsmanagement --- brede school --- schoolmaatschappelijk werk --- onderwijssociologie --- samenleving --- gelijkekansenbeleid --- levenslang leren
Choose an application
School management --- schoolbeleid --- onderwijsmanagement --- schoolorganisatie --- HRM (human resource management) --- onderwijsstrategieën
Choose an application
Leren kiezen én leren leren worden als vakoverschrijdende eindtermen in opdracht gegeven aan het secundair onderwijs. In dit cahier voor didactiek wordt gepleit voor een geïntegreerde keuzebegeleiding van de leerlingen van de derde graad van het secundair onderwijs ddor samenwerking tussen leraars en medewerkers van centra voor leerlingenbegeleiding. Daarnaast is een optimale ondersteuning door professoren en diensten voor studieadvies van hogescholen en universiteit aangewezen. De aandacht gaat vooral naar het verwerven van een beter inzicht in mogelijkheden en beperkingen van de abituriënten én naar een optimale studeerstrategie. Dit zijn trouwens ook terecht verwachte begintermen voor verder studeren in het hoger onderwijs, zowel aan de hogescholen als aan de universiteiten. Een waaier van concrete werkmiddelen en instrumenten wordt aangereikt om bovengenoemde doelen te bereiken, rekening houdend met de psychologische attitudes van abituriënten.
Secondary education --- keuzebegeleiding --- HO (hoger onderwijs) --- Pupil counseling. Pupil guidance --- Higher education --- SO (secundair onderwijs) --- Flanders --- Enseignement supérieur et universitaire --- Hoger en universitair onderwijs --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- hoger onderwijs --- studiekeuze --- 489.51 --- Arbeidsmarkt --- Hoger onderwijs --- Secundair onderwijs --- Studiekeuze --- Studiemogelijkheden --- 37.048.4 --- Overgang secundair-hoger onderwijs --- Studie- en beroepsorientering (sbo) --- 489.3 )* Organisatie hoger onderwijs --- overgang s.o.-h.o. --- studiekeuze hoger onderwijs (ler) --- 489.1 --- Hoger onderwijs ; studievoorlichting --- Overgangsproblematiek secundair onderwijs-hoger onderwijs --- Studiekeuze ; hoger onderwijs --- studiebegeleiding --- Leerlingbegeleiding --- Studiekeuze ; leerlingbegeleiding --- Pedagogie --- Overgangsproblematiek secundair onderwijs - hoger onderwijs --- Studiegidsen --- leerlingbegeleiding --- Studiegidsen. --- leerlingbegeleiding. --- Leerlingbegeleiding. --- overgang s.o.-h.o
Choose an application
elektrotechniek --- tabellen --- electrical engineering --- Electrical engineering --- 487.1 --- Handboek/cursus --- 537 )* ELEKTRICITEIT --- 621.3 )* ELEKTROTECHNIEK --- aandrijftechniek --- automatisering --- dioden --- elektrische installaties --- elektrische machines --- elektrische schema's --- elektrolyse --- elektronica --- energie-omzetters --- formules --- krachtenleer --- mechanica --- meettechniek --- sensoren --- tabellenboek --- veldeffect-transistoren --- wiskunde --- Technologische opvoeding; algemeen --- Electrotechnics --- Monograph
Choose an application
School management --- Flanders --- Pedagogiek en onderwijskunde --- onderwijsbeleid --- onderwijsbeleid. --- Onderwijsbeleid.
Choose an application
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|